پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین

رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر

فراخوان دیوارنگاری «یادمان قدس»

چکیده: سازمان زیباسازی تهران با همکاری اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین، فراخوان دیوارنگاری «یادمان قدس» را منتشر کرد.

سازمان زیباسازی تهران با همکاری اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع فلسطین، به منظور تجلیل و پاسداشت جایگاه و اهمیت شهر «بیت المقدس» و «حرم قدس شریف» در فرهنگ اسلامی فراخوان دیوارنگاری « یادمان قدس » را منتشر کرد.

اتحادیۀ بین‌ المللی سازمان‌ های غیر دولتی حامی مردم فلسطین طبق مادۀ ۹ اساس نامۀ این سازمان، برای تحقق اهداف خود که بر دفاع از حقوق فلسطینیان استوار است، از تمامی وسایل و امکانات قانونی که در اختیار دارد استفاده می‌کند.

یادمان قدس

«تهیۀ برنامه‌ها و طرح‌ها که اتحادیه برای تحقق برنامه‌ های خود به آن نیاز دارد» یکی از روش‌های اتحادیه برای رسیدن به اهداف خود است. فراخوان دیوارنگاری یادمان قدس ، از این دسته برنامه‌ها است که اتحادیه در راستای اهداف خود با همکاری سازمان زیباسازی طرح‌ریزی کرده است.

دیوار واقع در ضلع شرقی اتوبان مدرس، جنوب به شمال، بعد از ورودی خیابان وحید دستگردی، محل اجرای این دیوار نگاره است. مخاطبان دیوارنگاره‌ها در حاشیۀ اتوبان‌ها، سرنشینان خودروهای عبوری از این شریان‌ها هستند. این دو عوامل تعیین‌ کننده در نحوۀ طراحی آثار ارسالی برای این مسابقه است. به گزارش روابط عمومی سازمان زیبا سازی تهران، محمدرضا فیروزه‌ای، حبیب‌اله صادقی، کیانوش غریب‌ پور، سعید روان‌ بخش و کمال طباطبایی اعضای هیئت داوران این مسابقه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزان مطالعه مطلب