پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین

رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر

امضاء تفاهم‌نامۀ همکاری میان پژوهشکدۀ نظر و دانشگاه علم و فرهنگ

چکیده: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده و ظرفیت‌سازی در زمینه‌های مشترک توسط سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و  سیدامیر منصوری، رئیس پژوهشکدۀ نظر، منعقد شد.

۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ به منظور توسعه فعالیت‌های مشترک پژوهشی و علمی، ارتقای کیفی دانش متخصصان و پژوهشگران کشور، برگزاری دوره‌های دکتری و پسادکتری و انتشار نشریات علمی، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین پژوهشکدۀ نظر و دانشگاه علم و فرهنگ امضاء شد.

این تفاهم‌نامه با هدف استفاده و ظرفیت‌سازی در زمینه‌های مشترک توسط سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و  سیدامیر منصوری، رئیس پژوهشکدۀ نظر، به امضاء رسید.

امضاء تفاهم‌نامۀ همکاری میان پژوهشکدۀ نظر و دانشگاه علم و فرهنگ

برنامه‌ریزی دوره‌های ویژۀ مشترک آموزشی در مقاطع دکتری و  کارشناسی ارشد، توسعه و اجرای برنامه‌های تحقیقاتی مشترک ملی و بین‌المللی، برنامه‌ریزی مشترک همایش‌ها  و نمایشگاه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی، تبادل مدارک و اسناد علمی پژوهشی، برنامه‌ریزی سفرهای علمی و تحقیقاتی، ارائه مشاوره علمی و پژوهشی توسط اعضای هیات علمی طرفین و همکاری در خصوص حمایت‌های مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی و رساله‌های دانشجویی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *