

تبلیغات کالا در سطح شهر، از سیاستگذاری تا محتوا (بخش اول)
در سالهای اخیر طرح شعایری مانند «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایۀ ایرانی» و «حمایت از کالای ایرانی»، توجه مردم و مسئولین را به
در سالهای اخیر طرح شعایری مانند «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایۀ ایرانی» و «حمایت از کالای ایرانی»، توجه مردم و مسئولین را به
مسکن روستایی در عین سادگی از پیچیدگیهای زیادی تحت مؤلفههای اقتصادی_معیشتی، اجتماعی- فرهنگی و جغرافیایی- اقلیمی شکل میگیرد، لذا میطلبد که در نوسازی و یا
چندسالی است که در ایام نوروز و تحت عنوان «رویداد بهارستان» فعالیتهای هنری از طرف هنرمندان و به سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سطح
پردۀ اول: در یکی از شمارههای مجلۀ علمی_ترویجی منظر (شمارۀ ۴۴/ پاییز ۱۳۹۷) مقالهای تحت عنوان «فضاهای جمعی: ضرورتها و موانع» به قلم «ناصر براتی»
افزایش روزافزون زائرین حرم رضوی نشان از پررنگشدن نقش فرهنگی و هویتی شهر مشهد و حرم مطهر دارد. با توجه به تعداد زائرین و نیاز
سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، آییننامۀ جدیدی تحت عنوان «آییننامۀ نظارت بر تولید و نشر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس
در این مجال تشدید تجاریشدن فضاهای خیابانهای اصلی محلات از سه محور چرایی این تغییر کاربریها آن هم با این وسعت، نحوۀ عملکرد مدیریت شهری
آیا نورپردازی رنگی در فضاهای شهری امری مطلوب است؟ اگرچه نورهای رنگی برای همۀ شهروندان یک پدیدۀ جذاب و زیبا به حساب میآید اما به
نشست «نسخه بازآفرینی شهری برای تهران» به منظور ارزیابی برنامۀ بازآفرینی شهری در بافتهای فرسودۀ تهران با سخنرانی کاوه حاجیعلیاکبری، رئیس سازمان نوسازی شهر تهران،
وجود فضاهایی که دستفروش ها در آن فعالیت میکنند علاوه بر جاذبههایی که برای مردم شهر دارند امکانی را برای فعالیت فروشندگان کمسرمایه شهر فراهم
کوچۀ مروی یکی از کوچههای تاریخی تهران با قدمتی حدود ۲۰۰ است که در نزدیکی بازار تهران قرار دارد و در دهۀ ۸۰ مورد بازسازی
با توجه به عبور بزرگراه شهید همدانی از جنوب دریاچۀ چیتگر، ، نحوۀ اتصال دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان چیتگر، به یکی از چالشهای
نظرآنلاین کانال علمی، تحلیلی و انتقادی است که پژوهشکدۀ نظر در زمینۀ رویدادهای هنر، محیط، منظر، شهر، معماری، میراث و گردشگری راه اندازی کرده است.
شماره تماس: 66435985-021
تمامی حقوق این وب سایت برای پژوهشکده نظر محفوظ است.