پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین

رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر

رییس پژوهشکده نظر در صدر فهرست «پژوهشگران پر استناد ISC»

چکیده: دکتر سید امیر منصوری رییس پژوهشکده نظر و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در جدیدترین گزارش ISC به عنوان برترین پژوهشگر پراستناد حوزه هنر و معماری شناخته شد.

دکتر سید امیر منصوری رییس پژوهشکده نظر و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در جدیدترین گزارش ISC به عنوان برترین پژوهشگر پراستناد حوزه هنر و معماری شناخته شد.

به گزارش نظرآنلاین، دکتر سیدامیر منصوری، رییس پژوهشکده نظر و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در تازه ترین گزارش موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) از پراستنادترین پژوهشگران کشور در حوزه هنر و معماری رتبه نخست را کسب کرد.

دکتر ناصر براتی عضو هیات علمی پژوهشکده نظر و استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین نیز رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

پژوهشکده هنر، معماری و شهرسازی نظر با بیش از دو دهه فعالیت مستمر پژوهشی و تحقیقاتی دارای ۷ نشریه علمی و پژوهشی است که دو نشریه نمایه شده در WOS با نام های باغ نظر و منظر از جمله آنان می باشد.


همچنین انتشارات پژوهشکده نظر تا کنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب در زمینه های هنر، معماری، شهرسازی، گردشگری و … به مرحله انتشار رسانیده است.

رییس پژوهشکده نظر در صدر فهرست «پژوهشگران پر استناد ISC»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزان مطالعه مطلب