پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین

رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر

به جای تاسیس صندوق سرمایه گذاری، بدهکاری شهرداری را تسویه کنید

چکیده: محمد جواد حق شناس در جریان بررسی ماده 30 برنامه سوم توسعه شهر تهران با تاسیس صندوق های سرمایه گذاری در شهرداری مخالفت کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی ماده 30 برنامه سوم توسعه شهر تهران با تاسیس صندوق های سرمایه گذاری در شهرداری مخالفت کرد.

وی در تشریح این مخالفت گفت: از یک طرف عنوان می شود که صندوقی می خواهد شکل بگیرد که تنها برای افتتاح حساب است و برای ساختار نیست. عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: صندوق که شکل بگیرد باید دارای تمامی ساختارها از جمله دارا بودن ساختمان و شعبه باشد که خود این موضوع مشمول هزینه است.

به جای تاسیس صندوق سرمایه گذاری، بدهکاری شهرداری را تسویه کنید

حق شناس ادامه داد: در گذشته یک صندوق به نام فرهنگیان کشور شکل گرفت که موجب میلیاردها تومان اختلاس شد، همچنین بسیاری از صندوق ها به فساد کشیده شدند. رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا اظهار داشت: امروز در شورا عنوان می شود که 5 هزار میلیارد تومان کسری بودجه وجود دارد حال اگر پول دارید به پیمانکاران بدهید. وی تاکید کرد: به جای ایجاد صندوق، طلب های طلبکاران شهرداری را پرداخت کنید که درمانده، مانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *