

اهمیت روش تولید آثار حروف محور شهری
چندسالی است که در ایام نوروز و تحت عنوان «رویداد بهارستان» فعالیتهای هنری از طرف هنرمندان و به سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سطح
چندسالی است که در ایام نوروز و تحت عنوان «رویداد بهارستان» فعالیتهای هنری از طرف هنرمندان و به سفارش سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سطح
نشست « نمای ساختمان، زیبایی با سلیقۀ مردم با مدیران؟» با هدف نقد رویکرد مدیریت شهری در لایحۀ نمای ساختمانهای ایران با سخنرانی محمد سالاری
با توجه به عبور بزرگراه شهید همدانی از جنوب دریاچۀ چیتگر، ، نحوۀ اتصال دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان چیتگر، به یکی از چالشهای
ردپای پاسخ این پرسش که چرا مطالبه برای ساخت مجسمههای مشاهیر کمرنگتر شده و مانند گذشته کیفیت ندارد را شاید بتوان با مرور تاریخچۀ ساخت
«تهران را که از بالا نگاه کنیم، به جوجه تیغی می ماند.» این توصیف معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران است از وضعیتی که دکلهای
نماهای ساختمان در شهر تهران در دو دهه اخیر به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب و طراحی نامطلوب فاقد هویت شده و به یک معضل
گلپایگانی با اشاره به کمیته پایش نمای ساختمانی که در شورای شهر تهران مصوب شد، از تشکیل کمیته های جدید نماهای ساختمانی برای جلوگیری از
ضعف مدیران شهری در ایجاد تعامل با کشاورزان موجب عدم برداشت آب از چاههای محدوده شهری و به دنبال آن از بین رفتن سرمایه های
مسیرهای پیادهراه غیر از سنگفرش کف، باید دارای ویژگیهای دیگری نیز باشند که شامل دسترسی عابران به فضای سبز، مبلمان شهری، اماکن خرید، تفریح و
سیلوی اهواز با قدمتی 80 ساله در ساحل غربی رود کارون و در حریم این رودخانه قرار دارد و محل نگهداری و ذخیرهسازی غلات (خصوصا
در طول فعالیت یکسالۀ کمیسیون شهرسازیومعماری، تکتک اعضای کمیسیون و مسئولین کمیتهها و کارشناسان مربوطه در راستای ایفای نقش قانونگذاری نمایندگی مردم، نسبت به کنشگریها
در اهواز، شهری که من کودکیام را گذراندم، رودخانهای در آغاز سببساز شهر شد. اما امروز آیا میتوان آن را دید؟ بر پس چهره ژولیده
نظرآنلاین کانال علمی، تحلیلی و انتقادی است که پژوهشکدۀ نظر در زمینۀ رویدادهای هنر، محیط، منظر، شهر، معماری، میراث و گردشگری راه اندازی کرده است.
شماره تماس: 66435985-021
تمامی حقوق این وب سایت برای پژوهشکده نظر محفوظ است.