برنامه آتی نظرگاه
نشست "گردشگری مذهبی در ایران؛ ظرفیت ناشناخته | چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ | از ساعت ۱۶
Saturday, 31 October , 2020
امروز : شنبه, ۱۰ آبان , ۱۳۹۹ - 15 ربيع أول 1442
استفاده از پتانسیل رویدادها در گردشگری

حلقه مفقوده سودآوری رویدادها در گردشگری ایران

رویدادهای موجود، بایستی به عنوان منابع بهره برداری تلقی می شوند. تاکید بیشتر روی خلق رویدادهای جدید می تواند پیشنهادی راهگشا باشد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹

یونسکو خواهان برگزاری جشنواره آشپزی در ایران است.

«سمیرا جنت دوست» در عرصه جهانی نشان داده که زنان ایرانی با الگوی غذای اصیل کشورمان می توانند در جهان نام ایران را بلندآوازه تر کنند. وی می گوید هربار که به جشنواره ای جهانی رفته بالای ۸۰ درصد سرآشپزان معروف دنیا مرد هستند. 

۱۳ تیر ۱۳۹۷

برای مدیریت مقصدهای گردشگری باید سیستم‌سازی کرد

یک دکترای باستان‌شناسی گفت: برای مدیریت مقصدهای گردشگری در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی باید سیستم‌سازی و برنامه‌ریزی کرد. ‌دکتر عبدالرحمان وجودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس تعاریف و چارچوب‌های سازمان جهانی جهانگردی مقصد گردشگری جایی است که گردشگر به آن وارد می‌شود، اقامت می‌کند، خرید می‌کند، به جاذبه‌های مختلف دسترسی مناسب […]

۱۳ تیر ۱۳۹۷

اسکار گردشگری در راه است

مراسم اسکار گردشگری سال ۲۰۱۸ در اسکاتلند در ماه مارس برگزار خواهد شد تا بهترین مکان برای اقامت، غذا و لذت بردن از تاریخ و فرهنگ اعلام شود.

۱۳ تیر ۱۳۹۷

برگزاری رقابتی جهانی در گردشگری

گردشگری جهانی موضوع مهمی است و هر کدام از ایده‌های نوآورانه می‌توانند انقلابی در گردشگری و لذت بردن از سفر ایجاد کنند. این ابتکار در بخش گردشگری به ۱۶۴ کشور برای پیداکردن بهترین مسیر برای جذب گردشگر ابلاغ شده است.

۱۳ تیر ۱۳۹۷

آغاز: سفر به قفقاز

همه چیز از سفر پژوهشی چهار روزه به شیرگاه در تعطیلات نیمه خرداد ماه ۱۳۹۲ شروع شد. در آنجا سراغ سفرهای خارجی را از دکتر منصوری گرفتم و ایشان گفتند که تا الان کسی مسئولیت پیگیری کارهای سفر را بر عهده نگرفته. جرقه‌ای به ذهنم زد و یاد حرف پروانه غضنفری (مسئول انجمن سفرهای خارجه) […]

۰۲ مرداد ۱۳۹۲

آموزش مبتنی بر کشف

ضعف های موجود در نظام آموزش معماری، این سؤال را مطرح می سازد که Lچگونه می توان از روش آموزش مبتنی بر پرسش برای ارتقای توان طراحی بهره گرفت»؟ در حال حاضر، روش‌های آموزش بر انتقال یک‌سویۀ علم از معلم به دانشجو، استوار است. در این فرایند، دانشجو منفعل است و نقش او به آموختن […]

۲۵ بهمن ۱۳۹۱