پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین

رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر

زیرگذر کوی نصر، عدم پیروی از برنامه و نیمه‌کارگی در پروژه‌های عمرانی شهر

چکیده: تمام نشدن پروژه زیر گذر کوی نصر در زمان مقرر نشان می‌دهد که شهرداری برای به اجرای برنامه‌های خود برای شهر تهران در زمان مشخص، پایبندی ندارد.

طرح‌های مدیریت شهری تهران پیرامون پل گیشا، همزمان دورۀ شهرداری محمدباقر قالیباف کلید خورد. پس از تغییر شهردار در دوران نجفی و افشانی هم ادامه یافت و در دورۀ شهرداری پیروز حناچی، تبدیل پل گیشا به پیاده‌راه و احداث زیرگذر برای خودروها، به شکل جدی پیگیری شد. در حین اجرای پروژه، به دلیل محدودیت‌های عمرانی احداث زیرگذر، پل جمع‌آوری شد و مقرر شد که این طرح در دو سطح همکف و زیرگذر اجرا شود.

زیرگذر کوی نصر، عدم پیروی از برنامه و نیمه‌کارگی در پروژه‌های عمرانی شهر

طبق زمان‌بندی شهرداری تهران، این طرح قرار بود در سطح صفر و روی زمین، پایان شهریور سال جاری، به بهره‌برداری برسد.

روز یکشنبه شهردار تهران، در بازدید از این پروژه، اظهار امیدواری کرد که این طرح پایان سال ۹۸، آمادۀ بهره‌برداری باشد. به اتمام نرسیدن این پروژه در زمان مقرر در حالی که شهرداری برای بهره‌برداری از آن، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی قبلی داشته است، نشان می‌دهد که شهرداری برای به اجرای برنامه‌های خود برای شهر تهران در زمان مشخص، پایبندی ندارد. شهرداری باید بتواند با اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره در مناطق مختلف تهران در زمان مقرر، شهر را از سربارهای اقتصادی بعدی و آشوب‌های فضایی برهاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *