حیاط مدرسه به مثابه زیرساختی منظرین
حیاط مدارس ماهیتاً منظرین است. چه آسفالتی باشد چه از نوع نیمهباغ یا تمامباغ. برای تبدیلشدن به زیرساختی منظرین باید بتواند تنوع فضای تکین داشته باشد.
حیاط مدارس ماهیتاً منظرین است. چه آسفالتی باشد چه از نوع نیمهباغ یا تمامباغ. برای تبدیلشدن به زیرساختی منظرین باید بتواند تنوع فضای تکین داشته باشد.
امروزه، طراحی فضای سبز در ایران با مشکلات بنیادی مواجه است و اساساً طرح کاشت به اولویت آخر در طراحی تبدیل شده است.
در عمل ایده بررسی پیشینه های طرح در حال پیاده شدن در شهرهاست و پرداختن به آن می تواند نسبت به سطح فنون و تدابیر در اولویت باشد.
در سال های اخیر با شکل گیری شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، ما با کمبود روش های تحقیقی علمی تجربه و تدوین شده در این حوزه روبرو هستیم.