برنامه آتی نظرگاه
نشست "احیای لاله زار | تعظیم کدام گذشته | چهارشنبه 24 مهرماه ۱۳۹۸ | از ساعت ۱۶
Wednesday, 13 November , 2019
امروز : چهارشنبه, ۲۲ آبان , ۱۳۹۸ - 16 ربيع أول 1441
ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی مکمل برای توسعۀ گردشگری

از شعار «هر نفر یک رسانه» تا «فم تریپ»

اگر فضای گردشگری ایران را مثل یک قاب عکس قدیمی پر از خاک فرض کنیم، فم‌ تریپ می‌تواند بخشی از بخش‌های کدر شده را به صورت انتخابی در ذهن مخاطبان پاک کند.

۲۹ مهر ۱۳۹۸

احمدرضا شیخی: وزارت برای اهداف مشترک همۀ ذی‌نفعان تلاش کند
تعامل وزارتخانه گردشگری با متولیان این حوزه
تخریب حیاط خلوت دولت با تبدیل سازمان به وزارتخانه
گزارش نشست «وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سازمان یا وزارت؟»
کارنامه تیره سازمان میراث فرهنگی در دهه های اخیر
بساط مدیریتهای سودجو یکبار و برای همیشه از وزارت جدیدالتاسیس برچیده شود.
پرچکانی: وزارتخانه شدن سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع به نفع کشور است
گزینه‌های آماده و مناسب برای وزارتخانه جدید در دسترس است
آگاه‌سازی سازنده ذی نفعان رویکردی موثرتر از فریز پلاک‌های باارزش
مصاحبه با احمدرضا شیخی در مورد اقدامات نگهدارنده ناموثر سازمان میراث