برنامه آتی نظرگاه
نشست "گردشگری مذهبی در ایران؛ ظرفیت ناشناخته | چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ | از ساعت ۱۶
Saturday, 31 October , 2020
امروز : شنبه, ۱۰ آبان , ۱۳۹۹ - 15 ربيع أول 1442
استفاده از پتانسیل رویدادها در گردشگری

حلقه مفقوده سودآوری رویدادها در گردشگری ایران

رویدادهای موجود، بایستی به عنوان منابع بهره برداری تلقی می شوند. تاکید بیشتر روی خلق رویدادهای جدید می تواند پیشنهادی راهگشا باشد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹

بررسی جایگاه گردشگری در شرایط تحریم

گزارش نشست ضدراهبرد در برنامۀ گردشگری

نشست "ضد راهبرد در برنامه گردشگری" با حضور علیرضا زمانی و با دبیری سعید شفیعا باهدف بررسی جایگاه گردشگری در شرایط تحریم، 1 آبان در گالری نظرگاه برگزار شد

۱۹ آذر ۱۳۹۸

ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی مکمل برای توسعۀ گردشگری

از شعار «هر نفر یک رسانه» تا «فم تریپ»

اگر فضای گردشگری ایران را مثل یک قاب عکس قدیمی پر از خاک فرض کنیم، فم‌ تریپ می‌تواند بخشی از بخش‌های کدر شده را به صورت انتخابی در ذهن مخاطبان پاک کند.

۲۹ مهر ۱۳۹۸

مفید بودن وزارتخانه گردشگری با تفکیک سه رکن آن

احمد محیط طباطبایی: با فعالیت ارکان وزارتخانۀ میراث فرهنگی در یک قالب، آینده بهتر از امروز نخواهد بود.

اگر سه بخش وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفکیک نشوند و فعالیت مستقل نداشته باشند این وزارتخانه در آینده مفید نخواهد بود.

۰۶ مهر ۱۳۹۸

عدم‌ وجود راهبرد برای ادارۀ وزارتخانه گردشگری

چند تنِ خواب‌آلود: ۶۴ درصد حاضران در مجلس به علی‌اصغر مونسان رأی اعتماد دادند.

۱۲ شهریور ۱۳۹۸، علی‌اصغر مونسان در مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان مجلس برای وزارتخانۀ نوپای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رأی اعتماد گرفت.

۱۴ شهریور ۱۳۹۸

گزارش نشست «وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سازمان یا وزارت؟»

تخریب حیاط خلوت دولت با تبدیل سازمان به وزارتخانه

سازمان قطعاً از وزارتخانه چابک‌تراست و فعالیت‌های جدی در سازمان اتفاق می‌افتد. ما در شرایط تاریخی قرار داریم و عطای چابکی را به لقای بی‌کفایتی بخشیدیم.

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

بساط مدیریتهای سودجو یکبار و برای همیشه از وزارت جدیدالتاسیس برچیده شود.

کارنامه تیره سازمان میراث فرهنگی در دهه های اخیر

طرح وزارتی نو را با ساختاری نو و برنامه های نو دراندازیم و خادمان مُلک و ملت را به خدمت بطلبیم و بساط خائنان را از سازمان پیشین و وزارتخانه جدید برچینیم.

۰۴ شهریور ۱۳۹۸

گزینه‌های آماده و مناسب برای وزارتخانه جدید در دسترس است

پرچکانی: وزارتخانه شدن سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع به نفع کشور است

رویکرد گردشگری به واسطه نگاه اقتصادی، بهره‌بردارانه است. میراث فرهنگی رویکرد حفاظتی دارد و صنایع دستی هم رویکرد هنری که اشتراک هر سه آن ها هویت و فرهنگ است.

۰۳ شهریور ۱۳۹۸