کرونا و آئین مهری که قربانی شد!
دست دادن به عنوان آئین ایرانی هزاره ها توانست در پیچ و خم تاریخ پویا بماند اما گویا دیو کرونا از این رسم آریایی به
پایگاه تحلیلی - خبری نظرآنلاین
رسانه راهبردی - انتقادی پژوهشکده نظر
دست دادن به عنوان آئین ایرانی هزاره ها توانست در پیچ و خم تاریخ پویا بماند اما گویا دیو کرونا از این رسم آریایی به
براساس تاریخ مجسمه در فضای میادین تهران به نظر می رسد، غالب مجسمههای شهری در میان رویکردهای جوامع صنعتی و مدرن در نوسان است
مجسمه شهری مقوله ای پیچیده است که از عناصر متعددی اثر می گیرد و بایستی به تمام موارد نگاه جامعی داشت.
ادعای امکان مطلوبیت بی ریختی به شکلی گسترده را شاید بتوان مقارن با ظهور پست مدرنیسم و در پی آن مکتب فکری واسازی (Deconstruction)، دانست.
کیفیت ظرف خیال هنرمند در دریافت این صور مثالی اثر دارد و در ضمن دریافت این صور در اختیار و کنترل هنرمند نیست. نوعی شهود
مهمترین فایده و کارکرد هنر، تصفیه ،تزکیه و درمان بیماریها و انحرافات ذوق و عقل و برانگیختن عواطف و احساسات متعالی است.
سازمان زیباسازی از نظرگاهی خدای گون، قادر است هر پدیده ای محیطی را زیبا کند؛ به نظر می رسد سازمان در حصاری از جنس اقدام
ذوق سلیم، معیاری برای شناخت و درک معنا است. کلیبودن احکام ذوق به دلیل یگانگی ارواح انسانی در اصل خود و میل همۀ ارواح به
مسئله انتظار به عنوان مضمون اساسی و نهایی فیلم در این نما به قدرتمندترین وجه استعلایی خود بیان میشود. رقابتی سخت میان سوزن و نخ
مجسمه فیگوراتیو انسانی یک رسانه سیاسی محسوب می شود که همواره در مظان حذف به دنبال تغییر سیاست ها، اعتقادات و باورهای مذهبی قرار دارد.
قصد و نیت مؤلف اثر هنری همواره با همۀ نتایج و کارکردهای اثر مطابقت ندارد و به این ترتیب اثر، استقلال خود از هنرمند هستی
این عکس، مهمترین نما از فیلم است. در قاب، کودک به عنوان نقطهای اشارهشونده، تحرکی معنادار برای مخاطب ساخته و مضمون فیلم را در دستیابی
نظرآنلاین کانال علمی، تحلیلی و انتقادی است که پژوهشکدۀ نظر در زمینۀ رویدادهای هنر، محیط، منظر، شهر، معماری، میراث و گردشگری راه اندازی کرده است.
شماره تماس: 66435985-021
تمامی حقوق این وب سایت برای پژوهشکده نظر محفوظ است.